Thursday, July 16, 2009

ERMMMMMMMM

Sebenarnya mood update blog nie semakin berkurang.....banyak yang nak diceritakan tapi terbantut macam tu je.

Alhamdulilah kesihatan memuaskan....cuma badan nie banyak angin pulak...tu yg tak selesa.

Baru tadi ke Klinik Desa dekat IKBN nie....konon nak buat buku merah lah kan.Tapi Nurse tu pot pet2 kenapa tak datang hari Selasa. Mana aku tahu kan padahal sebelum tu aku dah call n ada nurse tu kata boleh dtg hari Selasa atau Khamis.So, aku dtg hari nielah....sebab free sikit. At last tak buat pun, memandangkan next week aku dah balik Puchong and nurse tu suruh direct check up kat Puchong n bila balik sini nanti bulan 10 , aku sambung check up kat sini jer.

So,aku rasa next check up kali nie nak buat kat PPUM & bersalin kat sana jugak.Ada mummy2 yg ada pengalaman dgn PPUM?share lah sikit erk..

So,start next week selama 3 bulan....aku bergelar pelajar semula di CIAST.Adoi hai.......belajar, test,assignment, presentation,exam...huhuhuhu.

So, Aina terpaksalah hantar balik ke taska lama dia. Aku pulak....maybe ulang alik dari puchong ke Shah Alam, tak larat aku duk hostel jer.

Perkembangan Aina:

~ Semakin petah berkata2

~Excited nak dpt adik

~ PAndai berdikari

~ Cuma semakin manja

Gambar terbaru Aina & her cousin