Tuesday, October 14, 2008

Ngantuk !!!!

Ngantuknya!!! gara-gara Aina
Aku EL semalam, anak dara tu fever,coughing every half hour and letih melayan kerenah manja dia esp. time sakit. Pagi sempat bawa dia jumpa GP jer..Mr Hubby ambil half day..n aku EL.Ingat kan dapat Qada tidur malam sebelumnya....tp hampa .... Aina tak bagi chance langsung untuk mama dia tidur dgn aman....mula2 ok jer dia main depan TV tu...aku siap bentang toto...konon2 terlelap sekejap...bila dia perasan aku terlena..habis diciumnya nya muka aku 2..3 das ciuman.....
Dia susah bangat nak tidur..sebab tak selesa kot...batuk...kejap2 tertonggeng lah...meniarap lah...naik atas badan aku lah....macam2 gaya dia mencari keselesaan untuk tidur.
Malam tadi...i'm so heart to see her coughing.She can't sleep well last night..n of course aku pun tak dapat tidur dengan aman....
yg kelakarnya every time she wake up n coughing ..dia akan panjat n meniarap atas badan aku...lepas tu suruh peluk dia...ala..kesiannya. ...

Hari nie...bangun pagi dengan harapan...demam n batuk dia tak lah teruk sgt....demam dah ok sikit...cuma batuk jer....semangat jer bangun pagi...siap puji mama dia hari nie..."cantik aaaa" tu lah ayat bodek dia setiap kali kita org siap2 nak keluar....ayat bodek nak ikut.
Sempat call BS dia tadi....and she told that Aina..fine...so mama dia tak usah lah risau2

No comments: