Wednesday, November 7, 2007

Apa nak letak niee??//

Lama jugak aku tak write something in this blog....busy yang teramat sangat....samapi secara tiba2 aku rasa aku terkena penyakit anemia.Baru aku perasan disebabkan terlampau banyak kerja yg perlu aku settle since after raya hari tu....terasa macam nak tercabut kepala otak aku nie.....
1. Kat tempat keje...menimbun kerja yg perlu aku settlekan....yelah dah hujung tahunkan.....nie pun rasa lega skit dah settle 3/4 .heheh
2. Assignment aku....semua due after raya .3 assignment aku kena settle kan..n skg dah hantar pun....lega
3. sekarang nie duk bergelumang ngan buku2..next 2 week start exam.....arghhhhh..
4. last week my little baby demam..merengek jer....poning den
5. class tuition pun last week abis...for SPM...coz next week diaorg dah start exam..
cuma form 4,2,1 jln cam biasa....still under control:-)
6. sekarang nie aku didatangi penyakit lupa...semua aku lupa...lupa mana key aku letak,password blog nie pu aku boleh lupa, sikit2 lupa...naper aku nie erk????????????

No comments: