Thursday, November 15, 2007

Kisah 1,2,3,4....

Disebabkan aku jarang meninggalkan jejak dalam blog aku sendiri,so hari ni dengan kelapangan masa yang aku sengajakan....aku nak simpulkan the whole week punya story.

Kisah 1
Aina dah turn up to 11 months..cepat betui membesar anak dara aku tu.The most part yang aku paling suka about habit dia nie...pantang dengar muzik gerenti kaki goyang,tangan goyang,kepala terhangguk2....cam faham jer..tak saper ngaja aku pun tak tahulah.
Just around the corner jer her besday on this December...tak sabar rasanya nak sambut...
Last week,pi ronda2 kat One Utama....dapat lah beli kan dia car toys yang boleh duduk tu..ntah aper ntah namanyer lupa lah....tapi dia duk jer tak tahu lgi nak gerakkan pakai kaki dia tu..agak2 boring duk atas tu jeritlah mintak tulun............
Pi kawasan rainforest ...dapat gak belikan CD 'song' for her just RM5 jer n Rhytym Nursery Song book just RM 2 jer..oklah.


Kisah 2
This 26 Nov,my MIL and FIL akan mengerjakan Haji...alhamdulilah tercapai jugak hajat diaorg nak pi this year..maybe hubby jer kot balik Penang....aku tak dapat cuti lah...haritu raya dah cuti seminggu,Deepavali pun aku bantai cuti pnjg gak,nie nak exam aku ambik 3 hari cuti lagi,next month in plan nak ambik 1 week cuti sempena raya Haji n Chrismats...kalo aku ambik on this 26 menjelinglah officemate kat aku hehehhe....bos ok kot...tapi memang tak boleh ambik gak kalo tak menimbun lagi lah kejer yg aku perlu settle kan.
Tai tu satu hal,yg satu hal nyer nie aku ngan hubby kan satu office kalo ambik cuti kan dua2 takder kan ker naya..
Ta k perlah...PIL pun baru dtg ini last week sekurang2nya aku dah jumpa diaorg sebelum berangkat nanti kan..yg penting ank dia tu aka hubby lah yg wajib balik!!!!

Kisah 3
Tadi pi ambik cheque kat EPF,bukan untuk aku ,nak bayar fee next sem..boring jer...yg penting claim aku yg RM600 tu dah masuk....cepat gak diaorg buat keje satu minggu jer proses dah dapat duit...baguih betui...semapt lah pi buat penama..hubby pun aku paksa sekali buat...kalo tak tak buat2.....lah jawab nyer.


Alkisah

No comments: