Friday, March 14, 2008

Demam lagi

Semalam akau demam lagi...panas betui badan tapi aku kuatkan juga pi office...sebab aku fikir kalo aku manjakan sangat demam nie n just tidur kat rumah akan bertambah teruk...so aku pergi lah juga ke office.Malangnya, aku betui2 tak larat...just tido jer..nasib baik ada bilik kosong so tidur jer lah aku atas sofa...Ya Rabbi sejuk sangat yelah ber aircond kan......terpaksa lah aku pakai stoking n baju sejuk dah macam dalam pantang..officemate tengok pun kesian..tp lepas tidur aku settle kan juga skit keje...

Malam tadi tiba2 bos aku call, dia suruh aku ambik cuti hari nie..leave no record .....cuti free lah..baiknya bos aku....sanggup dia call aku malam2 suruh cuti hari nie....bos aku memang baik!!!!!!among the bosses kat this company memang dia lah bos yang paling cool...


So,hari nie aku just relax kat rumah...cuma ting tong sikit lagi......n batuk lah pulak..................

No comments: