Monday, April 13, 2009

Takder Tajuk

Sekarang aku memang kureng sikit dalam aktiviti 'meng'update blog. Mungkin di tempat baru nie, masa berfoya2 tu kurang sikit....so aktiviti update blog pun jadi terbantut. Alhamdulilah surat lapor diri dah aku terima last Saturday dan tarikh untuk lapor diri di Kementerian 4th May. So, maknanya, dalam 2 minggu lagi boleh lah aku tender resignation. Rasa sedih pulak, baru aku dapat menyesuaikan diri kat sini dengan persekitaran rakan sekerja yg tersangat ok dan bos yg sangat sporting terpaksa pulak berpisah. Cuma sekarang takder sesapa kat sini yg tahu aku dapat tawaran dari gov. tu..serba salah nak cakap..harap semua urusan berjalan lancar nanti.

Ok..sekarang story abt our activities last weekend. Tak kemana pun just bermalam di rumah my sis kat ampang....sekarang tgh memboyot tunggu masa jer nak bersalin anak ke3. Sebelum tu..sempat lah juga menapau mee bandung ...tetiba teringin nak makan...so destination we allz adalah ke kedai mee bandung belakang Ampang Puteri Hosp. tu...nyum...sedap bangat mee bandungnya..cuma kureng....seafood je....

So,pagi ahad Mr Hubby and My BIL ke pasar tani kat Taman Dato' Ahmad Razali tu...tahu2 jerlah bila 2 org yg 'terrer' memasak ni kalo ke pasar...berjam2....sekali balik berplastik2 makanan macam nak buat kenduri. So, lunch ahad hari tu, di masak khas oleh Mr Hubby n BIL. Aku n my sis biasalah....lepaklah apalagi...hehehhehe.

Aina kalau dah berjumpa cousin dia..siaplah kejap baik kejap berperang......

Apapun...last weekend..happy sangat bila dapat habiskan masa dengan adik beradik sendiri.




1 comment:

intanmaria said...

u got tag
grab it in my blog