Tuesday, June 23, 2009

Sabtu & Ahad

Sabtu dan Ahad lepas aku terlibat secara langsung dalam program yang melibatkan penduduk kampung di Kampung Menggong Alor Gajah.
Program yg aku rasa sangat berfaedah terutama kepada belia2 kampung. Sebagai fasilatator aku bertanggungjawab mengajar dalam bidang F&B (mocktail,lipatan napkin, table setting n flambe)

So, fasi2 yg lain terlibat dalam task bahagian pastry n penyediaan makanan.Memang seronok n puas bila kita dapat berkongsi ilmu dengan belia2 yg masih bersekolah nie...semangat ingin tahu depa nie....tinggi betul. Walaupun penat bertngkus lumus selama 2 hari tu, tapi aku pulang dengan perasaan puas.

Terasa seperti zaman2 belajar dulu.....bila terlibat dalam aktiviti2 macam nie.

InsyaAllah....nama aku dah naik untuk pi Kursus Pedagogy di CIAST Shah Alam next mth start 20 July ,selama 3 bulan.Sebagai pengajar kemahiran,penting bangat kursus nie beb untuk dapat lesen mengajar. So, better aku duduk rumah sendiri daripada stay kat hostel. Dapat jugak sambut bulan ramadhan dengan Mr Hubby.


P/s:Morning sickness aku semakin berkurang..Cuma semakin sensitive dengan bau2 an jer. Dapat jugak bekerja dengan selesa dan aman.




2 comments:

weeda said...

elok la kursus tu kat area sini...leh la rehat2 kat umah nanti ngan abg mus :)

rohaadam said...

tu lah..tak sabar nak balik umah sendiri ni..nanti bula posa..boleh lah kita gather2 yer berbuka puasa.