Monday, June 1, 2009

Aina nak dapat adik?

Semuanya bagai satu kejutan..bermula dari anggapan yg aku kena gastrik semuanya meleset semata.

2 ke 3 hari sebelum pergi kursus..aku dah mual2 rasa angin je keluar..mati2 ingat gastrik.....TAPI...Lain pulak penyakit rupanya.....penyakit buatan orang.

Sampai jer bilik hotel hari tu....berbekal kan UPT yg aku beli di Watson..aku pun buat lah test...akhirnya terbongkarlah sah I'm pregnant.

So...Sabtu lepas terus ke klinik biat scan ...and doc sahkan dah 6 minggu rupanya...and due date dijangka 23 Jan 2010.

Sekarang aku tgh busy yg amat...cerita selanjut nya nanti lah yer.
pregnancy calendar


12 comments:

weeda said...

Tahniah Roha! memang sesuai lagipon Aina dah besar..aku juga yg x dpat lagi hehehe..ok Jaga diri elok2 tau..I'm happy for you :)

Zety Zin said...

congrats!

izzahazfar said...

SALAM KAK...
TAHNIAH..!JAGA KESIHATAN...

AINA UMUR BRAPE SKRG YEK...?

NuRuL DhiA said...

tahniah mamaaina!!
bestnye pegnen...mesti aina x sabar nk jd kakak.
Take care k :)

Fid said...

tahniah..sana sini nak dapat bb baru wah2

Mama Adib said...

tahniah, wah syioknya anak awal tahun.

mamaDhea said...

Congrats mama Aina! ;)

mamaaina said...

thanks u allz,

doakan lah semoga dipermudahkan segala nya.Amin

Ealyie said...

Wahhhh... lagi ahli layak berdaftar tahun ni..;)

Tahniah & jaga diri beb!!

Sayang.Ibu said...

congrats mamaaina.. yeayyyy.. aina nak jadik kakakkkk....:)
take care mama aina!!!

mamaaina said...

Ealyie & SygIbu,

Thanks.........
mari2 join da club

NiaMubs said...

Lots of congratss..
take care.
=)