Saturday, January 29, 2011

Kes Culik Kanak2 DiPuchong - Polis Nafi

.Semalam berderau jugak bila ada member update status di Facebook tentang kes culik kanank2 ni. Tup tup keluar berita yang polis nafikan tentang kes tu.Alhamdulilah kalau ia tidak berlaku.

Tapi bila tersebar berita macam ni terutama di Facebook, apa reaksi anda? kekadang tu terus kita percaya kan tanpa selidik sumber berita ni dari mana.....urm....entahlah...tapi memang syukur berita ni tak benar, Kalo benar2 berlaku......memang tak tau dah nak cakap macamana .



2 comments:

eezance said...

salam singggah.. :) huhu.. risaukan.. tapi mmg ada berlaku gak baru2 ni..

rohaadam said...

memang merisaukan....minta dijauhkan kepada anak2 kita semua.