Saturday, December 15, 2007

Aquaria KLCC

Actually,first plan nak pi Zoo Negara hari nie,tapi plan ditukar di saat akhir disebabkan keadaan cuaca yang tidak menentu sekarang,sebenarnya we all malas nak berpanas @ berhujan.At last,Aquaria KLCC di pilih sebagai tempat untuk kitaorg bersukaria di hari2 cuti nie.Yang sebenarnya,kitaorg tak pernah pi lagi Aquaria nie,nama je office opposite convention centre,tapi haram jejak kan kaki kat Aquaria pun tak pernah,just lalu tunnel bawah tu nak pi KLCC jer...

Bukan best sangat pun,w/pun ticket price mahal bangat..mahal ker...bagi aku mahal lah tu...cuma suka2 bawak Aina and her cousins pi keluar sekali sekala,kalo selalu parah jugak lah....Aina ternganga jer lah lagi2 kalo nampak Shark lalu atas kepala dia..tapi dia nie penakut gak...sekejap2 tutup muka kat bahu abah dia..hehhehe..

Tapi ada satu yang buat aku hangin satu badan tadi,camera yang aku bawak tu tak der bateri....hubby aku lagilah bengang...nasib baik lah ader hp aku yang tak secanggih mana...

Sempena Birthday Aina semalam,my SIL belikan birthday cake yg comel bangat untuk Aina,yang sebenarnya kitaorg plan nak sambut nanti Raya Haji,tak pelah sambut dgn cousin2 dia kat sini dululah....thanks Mummy(Aina call her,my SIL) for cute birhtday cake...

No comments: