Friday, April 11, 2008

Just my 2 cents

Seingat aku dan setahu aku..dalam blog nie aku tak pernah mengumapat..mengata....(kalo ada bagitau) sesapa...sebabnya...aku memang jenis tak suka mengata perihal orang..that's not my attitude..kalo bengang pun aku just luahkan to my dearest hubby..aku bukan lah warak sangat...n aku bukanlah....pakar agama....cuma aku nak luahkan kekesalan aku dengan kaum sejenis aku....WANITA

Tadi lunch time biasalah hari Jumaat kan.....so aku pi lah menerewang ke Sg Wang.....masa nak balik tadi kat monorail..ada sorang lady nie depan aku..elok jer berbaju kurung bertudung..suka aku tgk..muka pun cun....yg menjadi kan aku kesal bangat tu....baju kurung yang dia pakai..tu....memang jarang giler..suppose baju tu pakailah tube kat dalam...tapi dia just biar sampai terang2 aku nampak bra dia yg warna hitam tu.....spare2 tyre dalam badan tu pun boleh nampak ...memang transparent betul..tang kaki jgn lah cakap......kalo korang tgk macam tak pakai baju..just kain semata to cover her body.......


Aku perasan gak...beberapa org mamat ni duk usha,jeling2 skit...tp dia macam tak der perasaan jer......aku yg rasa malu..yer lah lagi kita yg bertudung nie..n dia pun bertudung....jgnlah sampai org lain memandang rendah kepada org2 yg bertudung nie...

Aku selepas kahwin try to dress up my self seelok2nya......aku tahu aku nie tak lah tinggi sangat taraf lmu agama tu..tp insyaAllah aku try jg maruah lagi2 untuk suami aku...

Last,aku link kan this : Dari Ust zaharuddin

No comments: