Wednesday, April 2, 2008

Yes!! n GRRRR

Korang nak tahu...apa yg membuatkan aku gumbira?


My jeans finnaly go up over my hips....hahahhah...selama nie aku just buat pandangan sayu kat jeans dalam almari tersusun rapi coz sampai tang punggung terus tersekat...waaaa....tp setelah aku mencontrol apa yang aku makan w/pun sebenarnya macam tak control jer..at last jeans tu berjaya aku sarung over my hips....


Abah Aina tersengih jer lah....selalu duk kutuk aku jer....lepas nie turn mama to kutuk abah back.....coz lepas quit da smoking....berat abah semakin menjadi2....atas alasan quit smoking lah..makan..n makan.....

Sebenarnya...aku tak ambik port pun tentang weigt aku nie....coz target aku as long berat tak over 55 kg dah kira oklah...n BML aku normal oraitlah... erk..cuma yg sadis tu before nie...tang punggung jer....tu susah betui nak kawal...
takperlah..as long jeans aku tu dapat dipakai semula.......


The past weekend on Sunday,


Kita orang pi Mid Valley bawa Aina tengok cat show..excited sungguh dia....aku nie tak lah minat sangat ngan kucing2 nie..since Aina suka bangat ngan kucing kitaorg bawaklah....yg tak larat nya mama n abah dia....fuh..letih sungguh dikerjakan oleh si kecik nie...buka main lasak.....menjerit2 tak nak duk dalam stroller..biar lepas...entah mana2 tempat dia duk melencong.. lepas tu..lay down kat floor lah pulak....buat perangai.....nak dukung pulak..letih..

#dahi bertampal coz jatuh kat tanah....ngan Abah dia ler....

Masuk kenny rogers...cari port yg tersorok sikit nak BF dia lah....dia start dah...orang sibuk makan dia nak makan jugak..tak nak suap...nak makan sendiri...bekal yg aku bawak tak layan langsung nak apa yang kita org makan..GRRRRRR.........paksa dia BF tak nak...sampai nak tendang2 itu meja....nak makan jugak apa yang aku makan....nasib baik makanan kenny rogers nie less salt....n aku memang ader order potato salad suka pulak dia makan...nampaknya lepas nie kena try lah pulak resepi tu...

Conclusionnya sekarang kalo bawak Aina go shopping / whatsoeverlah.......memang meletihkan....dengan tantrum dia tu.....GRRRRRR

No comments: