Saturday, April 12, 2008

Pureen Warehouse Sales


Pagi tadi aku heret hubby ke pureen sales just nak cari2 baju2 basahan Aina n hubby pulak nak belikan adik dia something coz dah nak bersalin dah adik ipar aku tu....so kita orang decide tinggalkan Aina kat nursery jer coz aku dapat bayangkan betapa crowded nyer tempat tu....n hubby cadangkan just pergi naik motor jer..coz parking memang lah payah bangat.


Kita org sampai around 9.30 am ... punyalah sesak .....ramai nye orang....depan pintu lak orang dah bersesak2 nak masuk..fuh nasib baik naik motor kalo bawak kereta nie memang lah panas hati.......


Cepat gak depa buka pintu gate tu.....suppose 10am baru buka..maybe depa kesian tgk org2 yg duk berasak2 depan gate tu...manusia..manusia...


Tapi aku rasa lah this sale is not that cheap as before...aku rasa some item tu aku boleh dapat lagi murah kalo sales Jusco / Parkson..cuma baju2 baby oklah..tapi aku rasalah baju2 pureen just sesuai buat basahan kat rumah jer....sebab quality kain kesat n ada baju2 yg nampak lusuh dah....


n aku kesian bangat kat baby2 yang diusung sama ..... ada yang melalak..sebelah pegang anak sebelah lagi pegang bakul....fuh..kalo aku tak sanggup..naik darah tinggi aku nie..kesian aku tgk budak2 tu..berpeluh2 terpaksa mengikut nafsu shopping mak2 dorang...wei..kesian kat budak tu...terpaksa berhimpit2 sama...tu lah sebab aku tak sanggup bawak Aina....


Untuk pengetahuan korang...aku rasa aku n hubby aku lah paling pantas membeli..tak sampai setengah jam kita orang dah blah.......tgk macam tak berbaloi jer..tp habis jugak RM80+++....barang Aina sikit jer selebihnya for adik ipar aku yg nak bersalin.....dia suruh belikan....maybe next pureen sales ....akan aku fikir 10 kali untuk pergi....x worth the effort...


This sales maybe sesuai for newborn baby jer .....kot......

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nur said...

ye ke sales pureen not worth it??

but i think mmg payah skrg ni nk cari baju toddler...kalu berkenan tu mahal la pulak...