Saturday, April 5, 2008

Fuhhh.....

Hari nie...hubby pi fishing ngan kawan2 dia, sebenarnya hubby nie dulu2 sebelum kahwin akibat terpengaruh ngan kawan2 dia yg kaki fishing tu memang kaki jugak..tp agak2 aku since kahwin sampai la nie baru sekali dia pi fishing tu pun masa baru kahwin 2 tahun lepas...pi Kenyir...so hari ni dalam sejarah lah hubby pi fishing sejak ada Aina...sajer aku bagi chance......


Letih gak duk ngan Aina dari pagi nie...ha...awal2 kul 6.30 pagi dia dah kejutkan mama dia nie, hubby lepas subuh dah gerak dah.....nasib baik dia sempat goreng mee, hheheheh ambik hati aku ler tu...Aina kalo ader mama dia nie memang tak boleh berenggang,aku dah lah nak exam Monday nie..memang tak sempat langsung nak bukak buku...ingat masa dia tidur boleh lah aku curi2 membaca tapi hampeh......dia start tido balik kul 10.45 pagi...sempat aku masak....hahahha ....jangan tak caya....sotong masak pindang ok gak........tak sampai setengah jam...elok jer aku siap masak dah tersengih...budak nie......ishhh..

###sepah kan lagi Aina!!!
Dia suruh pulak buka nursery song ...DVD player dah lah rosak ..on lah Laptop..duk ajak aku dancing lah pulak..letih mak.....toys dah bersepah dah......Ainaaa!!!!mama nak baca buku!!!!

Sekarang nie....pukul 3.35 petang..dia still tak tido lagi...nie elok duk sebelah aku main Kidie car dia..picit2 hon memekak..camner aku nak membaca?Abah dia dah balik...membuta lah apa lagi penat...lah..tu.....

ARRRGGGGHHHH...sabar22.......






2 comments:

Nur said...

Wei...hubby masak me eh? kalu laki aku x merasa laa.. hehehe..tp baguih gak takde org nk komplen kekeke..

aku br jek tamatkan riwayat maybank card aku..mbf visa is next dlm action plan aku..nyusahkan kepala aku je kad kredit ni..

eh..ade ke kad kredit yg offer cash back value?bank mane?

rohaadam said...

tu lah susah kalo husband lagi terrer memasak..sampai kita nak masak pun tak der mood sebab dia lg expert...

sekarang ader bank yg bagi out sourcing agent buat refinace / restructure back ezy pay..interest 6% per annum jer...cuba try tanya bank...sebab skrg byk agent out sourcing yg buat..