Sunday, May 15, 2011

BE Nuff Punya Pasal

Sejak dua menjak ni,bahkan bermenjak2 saya semakin kurang nak update blog...bukan busy nak dijadikan satu alasan tapi bab idea tu mcm kering kontang jer.Tapi semakin malas saya nak update mencurah2 pulak BE ni masuk......rugi pulak rasanya bila kita tak menggunakan kesempatan yg diberikan..kan..kan..kan.


Meh saya story sikit apa aktiviti kami semalam. Sports Day Aina tau....walaupun saya bekerja Sabtu Ahad ni (Program Belia Mahir) harus saya jengah juga ke Sports Day...thanks pada kawan2 saya yg memahami.Inilah kali pertama Aina sertai hari sukan walaupun tadika jew,tapi as parents haruslah kita bg suppport yg padu dan jitu kan?

Ni sampai2 dah kena ambik gambar...mood pun semacam jer minah ni.Ni group kanak2 5 tahun.

Macam terpaksa jer muka dia



Tudung dah hilang..excited lari.....menang gak..hehehehe

No comments: