Monday, September 10, 2007

Busy weekend

Sibuk betui lah aku last week, Saturday pi visit my best friend masa study kat UiTM dulu yang baru dapat baby on 5 Sept,her husbannd aka my hubby friend.Nasib baik dia pantang duk rumah mak dia kat Klang dekatlah nak pi tengok.Welcome Megat Muhammad Aiman !!!wow Megat & Heny....dah ader Megat junior lah...Aina dapat kawan baru lagi..
Thanks Wahida coz bagi Aina...cute sangat baju tu...aku doa kan semoga korang pulak lepas nie dapat baby...Ida,rezeki tak kemana key...
Lepas direct terus pi rumah SIL kat Pandan Mewah coz tidur sana malam nanti,Sunday aku ader class,nanti abah dia jaga sorang boring pulak....
Sunday, class start on 10.15 am,tapi class economy and math cancel lah pulak.Sampai baru aku tahu...ishh bengong betu lah cam gini, dah lah dtg dr Ampang ke Bangi bukan dekat oiiiii.
Nasib baik management class ada.
Hubby pick up me on 2.30 pm.bawak Aina sekalik...ishh risau aku sebab Aina nie bukan nak duduk dalam car seat...letak jer gerenti meraung tak nak..nasib baik tidur, kalo tak atas perut abah dia lah dia duduk.Dah berbuih mulut aku bising pasal nie.Aina pun sama tak nak langsung duduk dalam car seat tu padahal aku dah dok training dia dok dalam tu dari kecil..dah besar gini pandailah memilih...kalo meraung sikit2 tu boleh lah tahan ni meraung siap dengan aksi ganas dia tu.........ishhhhhhhhh

No comments: