Friday, September 14, 2007

First Ramadahan

Hari nie first Ramadhan both of us sambut dengan adanya Aina,mesti havoc punya raya this year kan, tapi sedih skit lah aku sebab this year tak dapat balik Johor, coz balik umah hubby Penang,last year dah turn aku,so this year kena consider lah emmmmmm....
Tadi sahur sempat goreng ikan keli lagi,buat oat,makan nasi sampai sendat perut aku, yelah nak make sure supaya bekalan susuibu aku nie cukup for Aina n supaya aku tak der le lapar coz Breastfeeding.Baguih jugak minum oat nie rasa bertenaga jer sepanjang hari.
Tadi buka puasa,beli lauk dah sip jer,pi bazar kat Bandar Kinrara, beli masak lemak ikan keli(ikan nie laie),paru goreng kicap,sambal ikan bilis petai,kuih ubi,kuih pelita n tu jer kot.Tak baik beli byk membazir kan amalan evil.hheehe..
Nasib baik Aina tak dok ngacau masa berbuka tadi..upah dia tgk Teletubbies..leka lah kejap.

No comments: