Wednesday, February 13, 2008

My Sister,Her Son and Daughter

Harap2 sis aku tak marah kat aku coz display her pic. here. I love my sister so much. My sister is my best sister in the world.kih kih.... although dia tua 6 tahun daripada aku...tapi dia lah satu2 nyer kakak yg aku ade.Time study dulu..dialah antara sponsor aku....


Ha...yg dua tubbies tu...Boy...Muhammad Nazrul Haq (letih wo kalo layan borak ngan dia....) antara dialog aku ngan dia...

Ayoi : Mak Ngah!(aku ler)...tau tak kerbau ader berapa tanduk

Aku: erm...2 lah... ( dgn nada malas nak layan)

Ayoi: Pandai pun Mak Ngah...

pastu aku tanya dia balik.....

Aku: Ayoi! kerbau tu macam maner erk?

Ayoi: erm...

Aku:Macamana?(geram pulak)

Ayoi:Macam katak lah...

ishhhhhh...buat lawak bodot betui budak nie...n dia nie memang suker buat lawak bengong dia tu...mulut macam org tua...even baru nak masuk 5 tahun.

And yg Girl...tu Nurul Nabihah...baru 2 tahun lebih..yg nie pun sama pot pet pot pet n selalu berebut toys ngan Aina.

No comments: