Sunday, August 24, 2008

Rainy Weekend


How is your guys weekend going?

Actually aku on leave last Friday....coz Parents in law kan datang..ingatkan nak bawa depa jalan2 tapi pak mentua ku sibuk pulak...secara kebetulan SIL aku akan bermaustation ke Morocco dan akan bertolak on this 28th August,so depa byk habiskan masa dengan cucu2 tersayang di rumah SIL aku.
So, daripada mensia2kan on leave yg telah diambil (hubby pun on leave juga) decide duk rumah jer...lepak...makan2...tidur2...since it was raining most of the day..apalagi bantai duk tergoleklah masing2 tidur....huhuhuuhu.
Straight Friday till Sunday hujan kan....memang kitaorg bantai melepak je kat rumah waktu petang2 weekend nie...activities selain tidur adalah MAKAN...hujan2 nie asyik lapar jer...nasib baik Speed Market dokat jer ngan rumah...hubby start je enjin kereta aku n Aina terus meluru shopping MAKANAN....huhuhuh kelaparan betul anak beranak nie time hujan.
Yang syok nya...time hujan2 nie...waktu tidur petang Aina memang lama..boleh smpi 4 jam...so dapat lah aku merewang online dengan aman damai tanpa gangguan.

No comments: