Monday, August 11, 2008

Versi Balik Kampung

#rebut lah Aina....tak kuasa nak layan


#puas hati lah nie.dapat jejak kat tanah...




Last Saturday,kan aku balik kampung ada kenduri tahlil,mak aku buat lepas Zuhur malas nak buat sebelah malam....macam biasa kalau kenduri kat kampung nie...memang puas hati bangat kalo bab makan..lagi2 kalo abah aku yang masak..


Mr Hubby berkali2 tambah..petang pun dia bantai lagi seround...kalo duk seminggu kat kampung aku tak tahu lah..penimbang berat pun boleh biol agaknya.


Aina cam biasa lah..nak duk berjalan jer...sikit2 gaduh ngan cousin dia beza umur just setahun jer..masing2 tak nak mengalah...duk berebut mainan jer..at last bear masing2 tukar suka sama suka..

Sekarang nie musim rambutan, punya malas nak ambik masing2 buat dek jer..malas nak bawak balik..bukan makan sangat pun.Tp si Aina meraung 2 nak makan....padahal batuk....aku tak bagi bantai dia melalak punya kuat...

2 comments:

Nur said...

Yelah mamaaina..budak baya cam diaorg ni kalu x bagi yg dia nk...pandai da tantrum...dgn2 kite2 sekali naik angin!!
lagi satu dia suka tiru nangis cam org lain..nangis sambil baring2. tp mak wat x layan jerk..lelama dia x wat dah...

rohaadam said...

la.. sama betui perangai depa nie...la nie memang musim tantrum kot....memang suka tiru org lain punya style nangis..
skg nie dia buat peel...tak nak masuk rumah ..nak ajak jalan jer...kalo paksa masuk rumah punya azab nak dgr jeritan batin dia tu...huhuuhuhu sabar22222