Tuesday, September 16, 2008

Mana Mood?

Mana lah mood untuk aku merapu dalam blog nie....macam tak der kudrat jer...untuk bercerita...
Takder perkara yg happening berlaku dalam kehidupan aku .... sepanjang minggu nie,

just Aina baru baik demam...demam satu malam jer..boleh? esoknya terus aku bawa pi klinik, resultnya... demam + batuk + selsema = hilang terus...power gak ubat tu yer...

Bercerita tentang anak dara nie....dah 21-month old....cepat betul masa berlalu..........
Alhamdulilah...dalam aku duk risau abt her vocab...dari sehari ke sehari bertambah improve.....
Sekarang nie apa yg we allz cakap dia akan follow..w/pun macam tak kena jer bunyi nya.....dia akan ikut smpi berkali2....

Cuma skg nie...dia memang manja dengan aku.....kalo boleh nak berkepit jer.......time berbuka memang dia duk sopan kat kerusi tu smbil tgk we allz makan...cuma dia buat aktiviti lain...habis semua lauk nak dimasukkan dalam pinggan dia...bukan makan pun..just belek2 jer satu per satu..apa yg dibelek nya pun tak tahu....

this saturday, besday Mr hubby, tengah poning nie nak bagi apa this year...bagi ......samping boleh???? boleh pakai raya terus...hihihi.....plan nak belanja makan...tp ke mana yer...malas lah nak pi makan buffet, rasa macam membazir jer...perut nie bukan boleh sumbat byk2......dalam kepala nie banyak idea - just ingat nak ambik set jer / a la carte
1) steambot 2) Thai-food 3) Nasi beriani 4) western food
#minta tolong kawan2 suggest restoran yg best dan berpatutan esp sekitar Puchong,Sunway / Putrajaya....

No comments: