Tuesday, December 30, 2008

Daku di "Tag"

Huhuhu..daku telah di "TAG" oleh Pn Zetty.

Syarat dan peraturan:

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.----> rasanya perangai tak senonoh yg byk kot...hehhe

2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini. -----> ishhh..takut nie nak hasut2 org

3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal.

4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

16 about me:

1) Saya sgt suka memikirkan pasal makanan...ntahlah tak tahu nape..lambat sikit makan start lah badan nie menggigil lain macam.

2) habit buruk saya yg sangat tidak disukai Mr Hubby ialah mencubit...memang anti betul dia ngan cubitan manja aku tu...rasanya aku cubit tak lah kuat sgt...ishhh

3) saya sangat takut kalo tgk cerita seram..... make sure ada member...& bantal (tutup bantal).Kalo tidak tak kuasa mak nak ntengok nya.

4) saya sangat takut akan ketinggian ..gayat...macam rasa nak terjun ke bawah jer...

5) setiap kali saya membawa Aina naik eskeletor sama ada menggunakan stroller/ just berdiri..saya akan mengelabah lebih so tugas menjaga Aina Mr hubby yg ambik....sebab Aina tak nak di pegang dan saya akan memikirkan macam2 perkara -ve.......kalolah anak aku terguling niekan...kalo lah.......

6) saya suka shopping..tapi sesorang ...sebab kalo ader Mr Hubby.....mood shopping ku terus hilang..dan saya akan terus menjadi seorang yg kedekut..tp tidak ketika berseorangan.

7) la..baru nak 7 ka? saya nie pemalu tau..chewah..lagi2 ngan org2 yg baru dikenali..tapi kalo anda sudah kenal lama dgn saya ....tahulah siapa saya...:-))

8) dulu masa time cintan cintun...sy suka pendam kan perasaan tak puas hati..tp skg..bila dah kahwin...saya jadi seorang yg terus terang dgn Mr hubby jerlah..tak puas hati je cakap..tak nak simpan2 ....tu pun dia yg ngajornya.

9)saya suka sgt cium......anak saya..kalo cium macam tak nak lepas...smpi Aina menjerit2 marahkan mama dia..kerimasan.

10) saya sgt suka choc. cake.

11) lately..nie..saya rasa macam semakin gemuk.....adakah kerana aku saya kuat makan? oh tidaakkkkkkk

12) saya tak suka tgk cerita yg boleh membuatkan saya sedih2...rasa macam stress sgt kalo tgk.

13) hari2 saya makan breakfast & lunch bersama Mr Hubby.w/pun boring tapi nak wat camner..same building same company..pedulik ah apa org nak kata kan..yg penting bukan saya yang bayar...muahhhaaaaa

14) hari nie sudah masuk hari 3 saya balik sendirik naik LRT & makan sendirik , Mr Hubyy cuti sampai minggu depan(clear leave) tp kenapa leave aku sudah habis dia byk lagi????.......tak kosa dia menempuh jammed menghantar dan mengambil aku balik...huhuhuhu

15)since kahwin saya terlalu bergantung kepada Mr hubby.....kalo boleh semua hal terlalu harapkan dia....lepas nie ..kena byk berdikari macam time bujang2 dulu..boleh pulak buat sendirik.

16) saya sudah tak der idea. Habis.

Rasanya malas nak memanjang kan Tag nie.....boleh?

No comments: