Wednesday, December 31, 2008

Entry Penutup 2008

"Dengar sini..saya ialah ketua kamu semua di sini,jadi dengar arahan dari saya seorang sahaja" Aina berkata-kata

Nielah koje Aina malam tadi....berteman kan kawan2 dia...sian anak aku..nak adik ka?main sorang2


Tiba2 malam semalam uncle Azam datang with his family..drop by hantar kan hadiah besday untuk Aina..depa tak dpt dtg masih besday party hari tu.Thanks uncle Azam.!!!


Sebagai penutup entry 1429H/2008 ...sajer jer letak gambar Aina & kawan2nya.....
Menyambut kedatangan 1430H dengan alhamdulilah syukur kepada NYa masih bernyawa aku rupa-rupanya..cuma masih ada sikap yang lalai dalam menunaikan tanggungjawab
sebagai umatNya.Semoga aku dapat berhijrah menjadi seorang isteri,anak & ibu yang lebih sempurna & ihkas menjalankan tanggungjawab yang diamanahkan.

Menanti kedatangan 2009,dengan harapan membawa sinar kebahagian & rezeki yang cukup untuk kami sekeluarga.
Sekian, sahaja entry untuk 2008.Berjumpa lagi tahun hadapan 2009 .
Salam semua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: