Tuesday, December 30, 2008

Happy Belated Birthday & Congratulation


Happy 15th Birthday (29hb Disember) to my younger sister Ummi Rashidah.

Dan tahniah atas kejayaan memperoleh 9A dalam keputusan PMR hari nie.. excited sungguh ko yer...tadi masa aku call mak...sampai demam2 nak pi ambik result..
Wah...lepas nie kena aku kena cari 2 hadiah lah....
Adik boungsu aku nie ..dah kata bongsu kan..so manja dia lebih sikit lah...so berkepit je dengan mak aku....masa lepas UPSR dulu dia dapat tawaran ke boarding school kat KL nie..tp tak pi pun..nak juga duk bawah ketiak mak...tp alhamdulilah w/pun sekolah biasa kat kampung jer...dia dapat jugak buat yg terbaik.
Apapun..tahniah sekali lagi dari kekanda mu nie........buat yg terbaik lagi untuk SPM.....jgn macam kekanda mu dulu...main22 ..hahahah

3 comments:

arina said...

wahhhh! tahniah untuk adinda tersayang!

nasib baik tak offer rm100 untuk satu A. kot tak gigil gak tangan nak bagi tuh hahahahah!

mamaaina said...

thanks sis,
fuh nasib baik kan..tapi budak2 skg memang mewah dgn duit2 nie...sikit2 dpt duit.....jeles sungguh.
tp nak buat macamana dah adik kan..

~PakKaramu~ said...

Salam

Selamat menyambut tahun baru