Monday, April 25, 2011

Nikmatnya Menikmati Nasi Lemak di tepi Pantai

Hujung minggu lepas,kami bermalas-malas di rumah je.Agak-agak dah meroyan... petang kami cuci mata di tepi Pantai Pengkalan Balak.Mula2 just nak minum2 jer,sekali bila terrrrrnampak sorang mamat ni jinjing bakul yang penuh dengan nasi lemak.Hati pun meronta mau..mau..mau..makan nasi lemak.Konon2 order sebungkus jer,sekali makcik kedai tu letak 5 bungkus atas meja kita org.

Excited bukak..sekali makan sodappppppppppppnye..ha!sekali 4 bungkus lesap kena ngap!....lagi2 makan tepi pantai dengan angin sepoi2....sambil menghirup air kelapa...memang nikmat betui.



Seciput jer,mana tak berbungkus-bungkus sekali ngap kan...


Saja tinggalkan sebungkus......cover...hehehehe


Mana tak nikmat,betui2 depan pantai

1 comment:

ariana's said...

wah..makan ditepi pantai ye..memanglah berselera makan apa pun..almaklum..angin sepoi-sepoi bahas bertiup gitu..:)Nampak sedap je nasi lemak tu..