Wednesday, May 14, 2008

Kesian Aina

Hari nie pagi2 aku dah sampai depan pintu KPMC,baru je pergi Sabtu lepas coz Aina demam,hari nie pulak lepas elok demam tiba2 tgk mulut dia cam ader putih2 ulser...tang bibir....mengamuk je dari semalam....sakit wo....besar lak tu...tiga biji tang atas bibir..dah macam mulut itik dah....sian aku tgk dia...makan tak nak...nyusu pun kurang EBM tak nak langsung just direct BF....melekat jer...mama dia tak boleh pi mana....

Sabtu nie pi lagi ada appoinment ngan Pakar ENT..pasal ear effection dia lah....kalo selsema je kahak jer mesti kuar balik...risau aku....

Kadang2 kesian aku tgk....macam tak nak letak dia kat nursery je lagi....tp kalo cari babysitter takut tak sesuai pulak coz Aina nie very demanding.....

Tapi aku suka doc. hari nie, Dr Nadhirah...senyum jer....n concern sangat about baby...n aku tak suka doc. last week tu...kelam kabut je...bila aku cakap Aina nie still fully BF...dia macam buat muka pelik tak puas hati siap cakap BF pun boleh kena ker?'ear effection....'aku nak buat camner dah nak kena...aku pun kalo boleh tak nak dia kena effection nie...

Aku tak ambil cuti pun hari nie..just masuk lambat sikit....hantar Aina nursery sebab kat nursery dia ada member2 n tak boring + tak demanding sangat..kalo kat rumah sikit2 nak melalak..bukan apa manja yg amat sangat..berkepit jer ngan aku nak buat apa pun tak boleh....

2 comments:

wanie said...

kesiannye aina...kalau kita kena ulser kat mulut pun dah sakit...ni aina yg kecik tu...3 biji lak tu...semoga cepat sembuh ye

rohaadam said...

thanks wanie,
memang kesian sangat kat dia,
tp kekadang kelakar time tido bibir dia duk muncung jer...tak nak bagi rapat...