Thursday, May 22, 2008

Seperti Biasa...

Akhirnya...hubby berjaya melepaskan dirinya daripada gangguan DEMAM.Secara rasminya dia bertambah sihat hari nie w/pun berat dah turun 3 kg disebabkan hilang selera makan selama seminggu...alah..tu pun sebab mulut dia kena ulser.Sampai dua kali dia kena ambik darah coz 1st test doc. tak puas hati.......coz doc. suspect denggi....tak der tu dah lah...sampai hubby aku kena buat 2nd test.....fuh selamat tak de jugak.....lega hubby aku..takut kena tahan wad.....
Berakhirlah jugak kepenatan aku selamat seminggu nie....
Since hubby demam semua keje dia aku yg kena settle kan...wuuuuhaaaa....

kat rumah:

1) buang sampah - selalu hubby yg pi buang ....nie aku pulak kena..ishhhhh
2) basuh pinggan - selalu hubby yg ringan tulang kalo dia nampak aku busy melayan si kecik...so bila dia dia demam aku juga....huahuahua....ngengada betul
3) masak - nie pun hubby yg rajin buat...aku selalunya makan jer...huahauah....selama beberapa hari aku just masak bubur nasi jer untuk dia......sebab mulut dia n aku ada ulser...hahah...bubur nasi special lagi...
4) vacum lantai - bab vacum hubby memang rajin....dia pantang sikit tgk habuk...so tugas dia aku yg buat...
5) seminggu demam ni...hubby memang tak larat just baring jer..kesian aku tgk......tak pernah dia demam cam gitu...org lelaki nie kalo demam memang payah...manja yg amat...


Cerita aku pulak:

1) semalam pi ambik ticket kat Berjaya Air
2) semalam gak tgk metrojaya buat sales...dapat kat shopping baju untuk diri sendiri...lama rasanya tak menghargai diri sendiri dgn sesuatu..tp dalam dok cari baju sendiri tu..capai gak Aina stuff...memang baby area aku tak boleh lalu.
3) beli backpack....memang dah lama aku usha
4)aku pun kena ulser nie...tapi dah nak elok...makan pun tak lalu..huahuhau
5) mak n abah aku nak dtg this Saturday,nak masak apa yer yg special..tak per suruh hubby fikirkan...sebab nanti dia yg akan masak...hahahahha!!
6)Tadi merewang ke Pavillion...singgah Aussiano...macam berkenan jer ngan bedsheet tu..tp ku tahan jer nafsu nie.........usha..usha...usha.....


Cerita Aina

1) malam tadi masa tido..ntah apa mimpi tiba2 menagis tak ingat punya...mengamuk....macam kena pukul....aik takkan kolik kot..pujuk tak makan...lg kuat ada....at last senyap sendiri....ZZZzzzz
2) habit baru turun naik Japanese table aku ngan sofa....turun naik turun naik....tak der keje
3) pandai dah bagi tahu kalo poo poo...sibuk tunjuk pampers dia...
4) pandai bergaya ngan spek hitam dia....
5) dah boleh faham this word: hand,feet,hair,ear,book
6) rajin kalo kita suruh ambik kan something.....laju jer...tolong

No comments: