Monday, May 26, 2008

Bila lagi?

Hahaha........sekarang nie org dah start tanya aku...lagi2 mak aku.."bile lagi nak tambah sorang?Si Anu tu anak dia yang sebaya Aina..dah dapat adik dah"...

Aku macam biasa buat muka bodoh je lah...

"Planning ker?...."

" Adalah.........."(malas nak jawab....)

Pernah sekali ada org tanya...."Macam mana erk ko planning?"

"Ntah....macam biasa jer...tak der makan apa2 pun"

Aina baru jer 17 month-old...aku tak der any planning lagi untuk menambah...buat masa sekarang.......


Tapi aku kesian....ngan hubby aku.... dia dah 35 years old dah skg...kalo aku tunggu lagi....umur 40 nanti anak dia baru 2 kot...hahahhaa...

Bila aku fikir2...kesian tgk Aina main sorang2...tp kekadang aku fikir...kalo aku tambah sorang lagi buat masa skg...lagi kesian kat Aina......


Bila erk....maybe perancangan aku....next year..tp yang pasti bukan early next year...mungkin hujung2 tahun...sebab aku suka kalo bersalin hujung2 tahun......

InsyaAllah ...kalo ada rezeki........

Opssssss...kenapa aku tulis benda nie.......?ishhhhhhh...........bukan apa seronok tgk org pakai baju ngandung......


glitter-graphics.com

No comments: