Monday, May 19, 2008

Kesian Hubby

Lepas je Aina ok daripada demam, aku n hubby pulak demam....aku dah ok dah tp hubby still demam lagi since hari Jumaat lepas,dia pi panel clinic,doc kat situ just bagi biasalah ubat demam,sakit2 badan n vit C.Still juga tak ok...malam tadi rasa macam something wrong jer yelah dah beberapa hari tak ok...panas sejuk panas sejuk..pi KPMC lak,doc. suspect denggi..doc bagi 2 opinion sama ada ambik ubat n tengok a few days kalo tak ok dtg balik / ambik darah...hubby pun pilih lah ambik ubat ...dia nie penakut sikit....

Tgklah kalo hari nie tak ok jugak ada aku paksa dia pi juga KPMC hari nie..tu tgh membuta lah...nasib baik Aina ok.....dia pandai pulak macam tahu je abah dia tak sihat , so tak kacau sangat...n happy je memanjang mentang2 dah sihat.

Cerita aku pulak, kan hari tu aku beli nipple protector...hampeh tak berguna pun Aina tgk terus dia tak nak....nasib baik dia nak EBM dah...so selamat lah aku...cuma malam aku kena bangun lah skg...selama nie just ngempeng je.....aku nyer nipple pun tak ok lagi....sua kan kat Aina dia macam geli je...siap kata e...e...e...teruk betul budak nie.

Jadi hari2 cuti nie keja aku ngepam lah sambil tahan sakit............so tiga hari bercuti nie bertapalah kita org dalam rumah...

No comments: