Saturday, June 28, 2008

Just update...

Last week memang aku sibuk bangat..tak terkejar rasanya.......dengan assignment n keje yg menimbun.....but alhamdulilah semua dapat di uruskan dgn baik.....n this week rasanya aku dapat relax n no pressure at all...

cuma hari nie penat bangat...pagi attend class smpi pukul 3 ..mana tak pressure..hari ni aku ada presentation.....tu lah sebabnya kot...tertekan sgt spjg minggu lepas.Tapi alhamdulilah juga presentation berjalan dengan lancarnya.

Balik kelas.....pi Giant Kinrara......shopping brg rumah and si comel Aina...(sapa lg nak kata anak aku comel erk?) hahahz....spt biasa si comel nie memang sukar nak di kawal skg...harness yg aku beli tak de faedah nyer...sebab aku yg penat coz mengikut segala pergerakkan dia..kalo tak siap ... dgr lah jeritan batin anak dara aku tu...bergegar satu stadium bola....


Sebab aku suka ke Giant Kinrara nie...parking senang, tempat selesa n luas, + tak ramai sgt org...sebelum wujudnya Giant nie dulu aku kerap ke Tesco Puchong....fuh tempat yg tersgt lah crowded..n seboleh2nya skg aku cuba elakkan ke sana..buat tension...je...bersepit2 tolak troli..aku kan pencinta kedamaian...:-))

Disebakan entry kali nie..update segala2 last week activities....meh aku tambah lagi satu story...last Thursday...smpi je rumah lepas balik keje around 6pm..punya lah terkezut sebab 2 kereta bomba berada dalam parking lot area apartment aku..ape ke halnya..pulak tu org duk berkumpul kat depan....laki aku dah gabra...la...rumah terbakar ker? dok tanya kat makcik2 yg ada kat situ....depa duk bagi tahu ada rumah terbakar..dah keluar asap dah......pastu owner pulak tak der rumah... yg terbkr tu pulak rumah membe hubby satu company kita org dah tu...rumah sederet rumah kita org cuma dia ujung sini aku ujung sana.....


hubby try to call his friend..tak pick up lah pulak..nasib baik ada no. adik ipar dia...last2 bila buat expection......rupanya disebabkan carpet kat ruang tamu ..... habis carpet hangus... nasib baik neighbour dia sempat tlg ...... habis pintu semua kena kopak.. kalo tak habis satu rumah........ hubby agak2 mungkin disebakan habuk rokok...yelah..sebab takkan semena2 carpet tu blh terbakar..sebab member dia rajin balik rumah waktu lunch hour......mana tau dia lepak2 balik rumah pastu...lupa nak check.....Entahlah..so berhati2 lah sebelum keluar rumah pasti kan rumah anda selamat..........:-))

No comments: