Thursday, June 19, 2008

Ikan Bakar oh Ikan Bakar

Lunch hour tadi , tiba2 teringin nak makan ikan bakar.....padahal baru Sabtu lepas melantak.....setelah belaku upacara punjuk memunjuk ngan hubby melalui sms..akhirnya berjaya gak aku ajak dia lunch kat Jln Bellamy belakang Istana Negara tu...

Ikut kan dia malas dia nak kuar jauh 2 semata2 untuk lunch......tp aku dok terbayang 2 je ikan bakar tu dari pagi........hahahahha..jangan mare yer cik abang oiiii..sanggup juga dia pi teman aku lunch hour tadi....


settle..dah hal ngidam aku......

6 comments:

Nur said...

weh...ngidam2 ni bahaya weh...hehehe...lain mcm je nih...jgnla pregnant dulu..tunggu i ekk..boleh lahir sesama date mcm aina & yana..heheheh...

rohaadam said...

ishhh...mana ader ngidam lain....

tambah sorng lagi lambat lagi ...hehhe

ngidam ngengada jer

wanie said...

wanie pun suka makan kian bakar kat situ..baru sekali je makan kat situ hubby bawak...teringin pulak nak makan kat sana lagi...hehehe

rohaadam said...

wanie,
makan tak makan,

hubby tak pernah pi...tu la sebab ajak dia...

lepas makan siap kata nanti kita pi lagi ye...hahahha.....suka aku mendgr nyer.....

kuireena said...

wah.. sedapnya.. teringat plak kat air asam and kicap cili kat situ. Dulu kitorang rajin gak pegi, but since duduk seremban ni, memang tak merasa dah la

rohaadam said...

kuireena,
sedap sungguh yer...

mai lah...bukan jauh pun serenban KL .....