Tuesday, February 17, 2009

Hilang Arah

JOHOR BAHRU: Sampai hati ayah dan ibu! Suasana hiba menyelubungi sekumpulan penduduk Blok 50, Taman Ungku Tun Aminah di sini, apabila menemui seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun menangis sambil mengheret beg plastik berisi beberapa helai pakaiannya, tengah malam kelmarin.

Ketika ditemui, kanak-kanak itu yang mengaku bernama Tan Eng Eng seolah-olah hilang arah selepas dipercayai ditinggalkan ibu bapanya berdekatan blok berkenaan.

sambungan

# kejam,zalim...tak dapat aku nak bayang kan..kalau anak aku yang heret beg plastik tu.
Sedih dan hiba bila aku bayangkan keadaan kanak2 tu...hilang arah,hilang punca bila ditinggal kan begitu jer.
Semoga ibu bapa kanak2 tu mendapat balasan yang setimpalnya.


4 comments:

intanmaria said...

if kak intan dapat parent budak cina tuh..kak intan nak tunjal kepala dia..and cakap ngan dia

" ini bodoh punya org, banyak susahkan org! mati lebih baik la.. "

mamaaina said...

kak intan

tu lah pasal..tunjal ajer

rOse said...

saya pun nk tunjal la kepala org tu sambil bgtau' buat anak taujaga anak tak tau.. nahh.. amik kau''.. ^-^

mamaaina said...

Rose,

meh ramai2 tunjal kepala depa..tu pun kalo dpt tangkap.