Thursday, February 5, 2009

Cerita Basi Last Sunday

Ini lah gara-gara malas nak update blog, so cerita yang sudah basi lah yang akan aku story kan.
Last Sunday,tetiba dapat idea...so idea diutarakan kepada MR Hubby, lama dah tak bersantai sekeluarga keluar jogging...hidup udara pagi yang segar, makan nasi lemak, kejar Aina di taman permainan....aktiviti2 rutin yg sejak akhir2 ini amat2 jarang dilakukan.

So, Mr Hubby just ajak pi yang berhampiran rumah jer tak pun..mcam biasa Taman Bukit Jalil, aku lak ape kelas dekat2 pi lah jauh sikit..bosan tau.At last we all decide pergilah Lake Garden(Taman Tasek Perdana). Lama rasanya tak berpoya2 ke sini(opssss time bercinta dulu lake2 garden ni bukan tempat berdating yer). Mr Hubby pulak Lake Garden nie sentimental value sikit bagi dia...dia dulu dibesarkan di atas bukit lake garden tu, kalau korang perasan ada satu istana tamu atas bukit tu....kuaters gov...disitulah aper yg dia cerita lah tempat dia duk tolong mak dia berniaga nasi lemak kira 20 tahun yg lepas ..fuh lama tuh.

So, sebelum.....start merewang2 kat tasik tu...perut perlu diisi..dah kata belum sarapan..so tempat yang dituju Nasi lemak Tang Ling.....ala...bukan sedap mana pun....tak faham aku awat lah ramai sangat..biasa biasa jer...

Setelah perut kenyang, we allz terus ke tasik....ramai juga..parking pun penuh...tapi senang pulak dapat parking. Aina macam biasa...tersangat 2 lah gumbira...konon bawak lah basikal dia....dia pun syoklah ramai member2 yg berbasikal.tapi aku malas nak melayan....bawak basikal macam pengantin..bukan tahu kayuh pun.....tolak2 jer pakai kaki...last...sumbat balik basikal dalam bonet kereta.

Tapi oklah...byk dah perubahan.....permainan pun byk....yg penting aku happy,aina happy and bapaknya pun happy.

*** sekali lagi gambar amat mengecewakan...camera aku memang sudah mereng...bila lah nak sambar baru nie.ehem...


No comments: