Sunday, July 13, 2008

Back to mama hometown

#laki aku ngan berkain pelikat..cuba terbangkan kite si anak buah aku tu

# tgk anak dara aku,start dah nak melolos kan diri keluar


Hari sabtu,awal2 pagi kitaorg dah bertolak ke n9 kampung aku ler....ala bukan jauh mana pun Gemas tu..dalam 2 jam lebih dah smpi...tu pun berhenti breakfast lama gak kat McD Senawang....abah dia lah perut memulas pulak....

Sampai je..Aina cam biasa malu2 kucing ngan tok mak n tok babah dia..melalak lak tu...ala kejap jer..lepas tu dah start dah tak reti diam..lagi2 ada cousin dia...erm lagilah...nak keluar jer manjang..
Balik nie..sempat jugak aku pi tempah baju kurung raya..mak aku nie memang reti menjahit tp dia malas nak menjahit punya pasal..hantarlah kat jiran aku tu...tema this year maroon.Aku sempat shopping kain kat Jakel KL hari Jumaat hari tu..ahazzzz

Abah aku seperti biasa susah nak lekat kat rumah..yerlah hari sabtu ahad..manjang org kahwin jer...dia kan tukang masak kat kenduri kendara.Dapat gak bawak balik nasi minyak.









No comments: