Sunday, July 20, 2008

Penangan Kari Ayam

Ha..hari nie hubby masakkan kari ayam...awal2 aku dah pesan tak nak pekat2 na......org penang nie kalo buat kari kalo tak pekat tak usah cite lah..aku pulak style suka kari tak pekat sangat yg penting santan lebih sikit.....fuh...hubby aku nie memang pakar masak kari...aku rasa dah 3 tahun aku kahwin sekali pun aku tak pernah masak kari....yelah time aku nak masak je ...dia sibuk....time aku masak lemak cili api tak hingin pulak nak menyibuk.

Disebabkan ke power an kari hari nie......petang semua bantai tido....dengan Aina sekali tido petang.....cuaca lak sejuk jer dalam rumah nie...ngantuk jer memanjang.

At last malam , Aina tido lambat...puas layan dia main.......nangis..mengamuk..nak makan...nak nenen...nak toys..nak jalan .... semua dia nak.


Sekian,
cerita di hari minggu....

2 comments:

anamiraa said...

wah, tukar lagi template.

akak suka yang ni. sejuk mata memandang..

mamaaina said...

sis,
gatal tangan lah....
hehehee