Monday, January 12, 2009

Last weekend

Hari Sabtu lepas ingatkan tak kemana, ingat nak duk rumah bersantai2(cewah)...sekalik adik lelaki aku call ajak balik kampung..huhuhu.....suka bangat lah aku...tanya Mr hubby..dia pun ok jer...so takkan nak balik 2 kereta kan..ala2 pembaziran gitu lagi2 adik aku bujang ...so pool jer lah one car naik kereta adik aku. Aina bila nampak pak cik dia...ala malu2 gedik ..padahal dah selalu jumpa..tapi kejap jer malu2 gedik dia tu..sat lagi siap lah mintak dukung.

Adus...tak tahan sungguh aku bile naik kereta org bujang nie.....biasalah macam2 diubah suai nyer..aku ngan Aina kat duduk belakang...asyik nak tergelak2 jer...setiap kali corner..siaplah Aina yg over..baring2...risau aku tgk cara pemanduan adik aku nie..tahulah kereta ko tu power. Semput tau duduk belakang ngan Aina..lagi2 bila lalu Bukit Putus sebelum Ulu Bedul tu.....seksa aku kat belakang...
Fuh..nasib baik smpi dgn selamat...
We allz tidur semalam jer..Ahad petang dah balik..dapatlah Aina melepas kan rindu dendam dia ngan Atuk abah ,Atuk mak, mak ucu, Ayoi(anak my sis yg mak aku jaga).

Sempat jugak lah bawak hadiah sekalik untuk Mak ucu yg dpt PMR 9A hari tu.....

No comments: