Wednesday, January 28, 2009

Salam Semua!

Ha! macam mana cuti u allz semua? enjoy.... aku baru jer start kerja hari nie.....sebenarnya hari nie macam tak kerja jer.....office bagai diserang garuda. Tapi bos dtg kerja pulak....yerlah saudara mara dia pun semua kat Hongkong n Singapore , so dia just sambut CNY kat sini jer...Tetiba jer bila Mr Boss masuk office tadi dia hulur ang pow..awww..TQQQQ Boss & dia suruh balik awal hari nie ......half day gitu..so lunch karang..aku cabut lah...hihihi..TQQQQ Boss.

Ringkasan dari cuti hari tu.

- Jumaat 23hb : aku bertolak balik ke Penang selepas subuh..hajat konon nak singgah ke Bukit Merah..tapi Mr hubby tetiba dtg mood excited dia nak balik terus . Nyampah!! tahulah balik kg dia...so pukul 11 pagi dah sampai Tasek Gelugor tu. Petang ke Bandar Baru Perda...pi Forever Living Mr Hubby tak sempat nak beli kat sini.....apalagi supplement untuk mak dia lah .


- Sabtu 24hb :Jalan2 ke Bukit Bendera. 1st time aku ke situ...Ya Rabbi ..gayat mak....seram sejuk aku tgk cabel car depa.....sudah lah pendek n kocik ..ramai pulak tu.....dan PANAS!!!!! Itulah yg aku tak suka tntg Penang nie..yg lain ok..tapi tang cuaca ....huhuhu...hitam legam aku.
Lepas puas meronda...kita org jalan2 cari makan....tapi disebabkan jalan yg jammed..dan tabiat memandu org2 Penang yg bikin Mr Hubby panas......at last kami decided pi Gurney Drive....jer....melantak Nasi Kandar jer...huhuhuhu... and for the 1st time Aina naik feri
Balik pi cari cake untuk celebrate birthday anak buah Mr Hubby.

- Sunday 25hb : Hari nie tak ke mana....konon2 hari nie aku masak OK..Nak tahu apa aku masak....ayam masak lemak cili api n tempe goreng...HAHAAAA..so depa semua kena makan cara org Nogori n jawa makan ok.Tapi licin...tu. Petang Mr Hubby ajak ke Kepala batas..pi makan cucur udang. Apa yg sedap sgt aku pun tak tahu..ramai jer org..tak kena ngan tekak aku kot....

- Monday 26hb : Balik KL !!!!!!!!!!!!!!!

# Gambar?

sat yer...camera aku buat hal tak caya ? cuba tgk gambar nie...habis blur!!! Nasib baik video ok sikit.


6 comments:

Nur said...
This comment has been removed by the author.
Nur said...

samaala kita kena keje hari ini..

bestnyer dpt ang pow!bos aku kedekut,kena g umah dia br dapat..hampeh!

rOse said...

EHEHHEEH.. i pu best. masuk2 dpt angpow dr maager.. tambah lagi.. angpow dr big bos.. tp dia tak suh la plak balik cepat. ehek... takpe.. kaaub alik rumah sure bnyk bende nk buat..hu3.. biasa ar.. pompuan.. bestnye dpt balik kg..

rohaadam said...

Nur,

ape yg penting ang pow tahun nie lbh sikit dari tahun lepas.Apalagi terjah lah rumah dia.

Rose,

seronokkan masuk2 dapat ang pow.hari nie pun dia suh balik awal, apa nak buat memang 99% kat ofis nie cuti smpi 1 feb.bos pun blah awal.

rohaadam said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hehehe..
seronoknya dia cuti2 penang..

=D