Thursday, March 25, 2010

Fasa Rindu-rinduan Bakal Bermula

Fasa rindu-rinduan akan bermula semula selepas 2 bulan setengah bersama. Esok petang pulanglah aku bersama dua org kanak-kanak yg bakal menghuni semula kuaters di Melaka tanpa abah disisi setiap Isnin hingga Jumaat.(jiwang lah pulak)
Excited nak masuk kerja semula nie,banyak task kena dilaksanakan, tapi jauh dilubuk hati tiada siapa yg tahu betapa sedihnya bila duduk berjauhan dengan suami.Kesian kan sang suami , kesiankan anak-anak,weekend jer dapat bersama.Bilalah kami aku bersatu kembali seperti sedia kala.

Lepas ni,handphone tak hilang ditangan,sms silih berganti ala2 zaman bercinta kembali semula.




2 comments:

Sayang.Ibu said...

Ada nikmat di sebalik berjauhan ni kan roha... *mode jiwang* tak pasal2

rohaadam said...

betul tu,duk dekat asyik nak bertekak jer(gaduh2 manja),duk jauh tahu pulak rindu-rinduan :-P