Friday, March 19, 2010

Seminggu Lagi


Adui hai,seminggu jer lagi maternity leave habis.So,secara rasmi aku start bekerja semula pada 29hb April.
Stok EBM masih tak mencukupi,kena keep pumping and pumping.Sekarang sehari just dapat sekitar 16 oz..ok ker wei?
Maka,wajarlah kiranya aku ambil supplement kan...
Alhamdulilah,bottle training Aleeya..ok..dia pun dapat terima puting NUK tu...

Next week dah balik semula ke Melaka..kuaters tunggang langgang coz aku dpt tukar dr tingkat 4 ke tingkat 2.So,x berkemas lagi.Balik next week seseng lengan lah aku.

Bercinta betul nak balik sana,camner lah duduk ber3 tanpa Mr Hubby di sisi,ishhh...risau tau.

Harap2 Aina dan Aleeya dptlah memberi kerjasama yg baik dgn mama dia nie.

Tapi yg syoknya taska dalam tu dah berpindah betul2 bawah apartment aku , so turun tangga..jerlah selamat sampai taska.Hihihi.


No comments: