Thursday, August 23, 2007

nak tengok gambar Aina duduk?




Actually,Aina started sit last month, due to mama dia busy so.....sampai lupa nak ambil gambar Aina ...sori ek......Depan notebook mama tu dia leka ngadap teletubbies sebenarnya, malas nak on kan kat TV kacau abah dia nak tgk berita, Gambar lagi satu tu time nak makan ubat ,masa tu demam panas.....meraung punya tak nak makan ubat tu..............

2 comments:

Sya said...

waaa... aina dh pandai duduk dh.. hehehe.. baik je aina duduk dpn laptop.. klu dhea, tak sempat mama nak on laptop, dhea dh tekan² keyboard.. ;)

Bonda^Aina said...

mama dia ader sebelah boleh lah..kalo tak habis lah laptop tu jadi toys ditekan2nya