Saturday, August 25, 2007

Versi Tok Mak dah balik and Ayu Kahwin

Aku bersama my best friend "Padel"




Ayu & Radzi

Tok Mak dan Aina kat Lotus


Sedih lah...Tok Mak dah balik ,tu lah Aina sombong sangat ngan Tok Mak kan Tok Mak dah balik,yelah cuti sekolah pun dah abis Ucu pun kena pi sekolah..takpe next week merdeka Day PH kita balik kampung yer Aina boleh main ngan Tok Abah pulak.Sebelum hantar mak aku naik bas kat PUDU pukul 12 tengah hari sempat lah kita org breakfast kat LOtus sebelah Citibank tu,pastu ronda2 Ampang Park jap,mak aku nak sangat pi First Lady Butik tu,ishhh sempat lagi shopping moping tu.....dapat lah adik bongsu aku sepasang baju raya...sengih lah dia.................

Lepas hantar mak terus kitaorg pi Shah Alam lalu NKVE cepat skit,coz ex-classmate Uitm kahwin "Selamat Pengantin Baru Ayu!!"la ingat ramai lah member lama datang tapi yg aku nampak aku n Padel jer.....emmmmmmmmm....Heny tengah sarat tu sebab tu tak datang tunggu masa jer nak meletup.

Ishhh..penat betui...balik Shah Alam terus balik rumah jer..tak larat lah nak merayau lagi.kul 3 lebih sampai rumah sempat lah membuta dengan Aina.


Lapar pulak perut nie,tak puas kot makan nasi minyak.Puas fikir nak makan kat ner sebab malas nak memasak,teringat Jalan2 cari makan pi Simply Penang kat Bandar Puteri Puchong...apalagi lepas Maghrib vrooommmm..lah keta pi sana.Aku order keow tiaw sup...hubby order makanan favourite dia asam laksa lah....Aina order?Bawak bekal dia hehehe.....oklah.....sedap jugak...


Pastu balik....tidoq..zzzzzzzzzzzzzzz

No comments: