Monday, August 27, 2007

Ronda2 ke Time Square

Pagi tadi pi daftar Semester 2 kat OUM ambil module...ader pulak Pameran Buku,sempatlah jenguk2 jap,sebenarnya ader daftar kan Aina untuk masuk Pertandingan Bayi Comel tapi malas nak menunggu kita org balik jer....tak tahu nak pi mana ,singgah lah kejap kat Time Square pi makan Mc D and jalan2,ingat tak nak shopping tapi tiba2 tgk ader sales kat Metrojaya,dapatlah Jeans sehelai .....yg seronoknya tu pinggang ku sudah ramping dulu 33 inch sekarang boleh pakai jeans 31 inch....hehehhehe...hubby aku jeles lah tu ...sebab perut dia tu macam org mengandung 3 bulan...sian dia...


Sempat gak dia capai cap ,hega cap, jer aku dah boleh beli pampers Aina..:-(
Alamak ader handbag colors murah sangat ....tapi aku dok belek2 tapi tak ambil rasa rugi pulak...aku tengok minah2 arab tu semua melonggok kat situ duk belek2 sama2...ishhhhhhhh menyesal nyer tak ambil...lama wo tak beli handbag nie....sejak ader Aina.....tak pelah tunggu gaji masuk....sabar2
Merungut laki aku ngan aku...samapi ta larat dia dok berjalan nasib baik Aina dok tidoq dalam stroller tu.....mana tak nya...cari sandal tapi semua aku tak berkenan,yg aku suka hega tak ingat punya!!tak pelah cari ka SOGO jer lah nanti...
Penat berjalan ....singah rumah SIL jap...bukan kejap jer siap tidoq petang kat sana.....letih bangat...

No comments: