Thursday, August 23, 2007

mY eX tEACHER




Yang pakai baju biru tu Cik Siti Khatijah ex-teacher aku masa form 3 guru kelas and yang comel kecil tu ex-Ustazah aku,masa ni dia org bawak rombongan sekolah ke aquria.Aku sempat jumpa Ustazah jer cikgu siti tak dapat jumpa la, coz aku pas this camera to my little sis. dia ikut sekali rombangan nie 1st aug lepas.Rindu betui kat cikgu2 kama aku nie.


Malam tadi aku ader class tuition kat subang Indah, sekarang susah betul nak tinggal kan Aina dengan org lain,sebab dia dah kenal org.Yang dia nak cuma aku, abah dia, kakak2 kat nursery and Uncle Alif dia jer.Tapi kalo boleh nak mama dia jugak.Memandangkan mak aku ader kat sini ingat nak tinggal kan dia ngan Tok mak dia tu,hampeh meraung tak nak.Terpaksa lah hubby aku angkut mak aku ngan Aina sekali hantar aku pi class nasib baik sejam setengah jer.Sempat la diaorg merayau kat pasar Malam Subang indah n sunway pyramid sementara aku habis ngajar.Tu pun duk peluk abah dia jer,tak nak langsung ngan Tok Mak dia,tapi duk sengih2 .....

No comments: