Monday, August 20, 2007

Tok Mak datang

"yeeeee Tok Mak datang...Tapi Tok Abah Tak ikut ke mama?"
hari ni Tok Mak dan ucu dtg....Tok Mak @ mak aku le.my sis pi ambil kat kampung ye la skg cuti sekolah ucu cuti...so ramai2 pi umah adik lelaki kitaorg kat Subang coz dia pindah rumah kuaters Bank Negara.Bujang lagi duk sorang.....alahai anak mak aku sorang nie..ngalah perempuan...rumah complete.Semalam teman kan dia pi IKEA an C4 shopping barang rumah dia.Dari senduk sampailah washing machine.lama gak lepak...sampai hubby aku sakit pinggang tolong angkat peti sejuk sampai tingkat 4...hehe..padan muka exercise skit.Aina still demam lagi monyok jer..tak nak langsung entertain diri dia......duk cari mama jer....org lain langsung tak pandang tapi ngan uncle Alif dia nak lak (adik aku ler).
oklah....kuaters but complete ngan almari 2 ,katil n tilam 2 set,kabinet, sofa,meja makan...tak yah nak pening2 kepala.Untung betui adik aku sorang nie.Bagus gak dia dok sorang....kita orang adik beradik boleh pi melepak umah dia selalu.....hehehhe
Malam nie mak tidur umah sis aku dulu, maybe tuesday night turn umah aku lak....
Nasib baik anak 4 org jer kalo ramai pening kepala mak aku..nak tido umah saper....
Abah tak datang busy jer......

No comments: