Thursday, August 30, 2007

Holiday Mood

Selamat Hari Merdeka semua,esok start cuti sampai Monday balik N9 n Segamat, kampung aku ler, cousin kahwin.Bengang le hubby aku tu,sebenarnya ikut kan dia nak balik Penang , tapi aku tak peduli yelah this year raya turn dia kat Penang, so cuti nie balik kampung aku ler.Aku cakap ngan dia cuba tanya Aina nak ikut mama ke abah?Mesti Aina cakap nak ikut mamalah!!!Nasib baik tak tahu cakap lagi kalo tak lagi bengang Abah dia.
Balik esok pagi bertolak awal sikit lah,takut jem kat Senawang,kat Bukit Putus, dah lah hubby aku tu anti jem, lagilah buat muka toye dia kang.
Banyak pulak lah kerje kat office nie,aku punya Asst Manager time nielah sibuk tu tak siap nie tak siap,Hubby aku senang jer sound kat dia "nak berak baru korek lubang" hehheeh kena sekalik...kihkihkih...
Petang nie bawak Aina pi buat check up kat KPMC semalam dah buat appointment ngan ENT,sebab telinga dia keluar liquid mcm flu,maybe effect from flu dia kot,tapi tgk dah kurang sikit,aku dok lah telefon Pusat Rawatan Islam kat Puchong tu patutlah tak dapat,sebab dah tutup rupanya.ish..ish..baru aku tahu..
Aku tengah sakit gigi nie, tapi malas nak pi clinic. telan pil Hurix tadi ok lah sikit.Kena pi jugak nie,macam berlubang jer...pi tampal n suruh dia cuci sekalik...ishhhh...duit lagi.Arghhhhh....buat klinik kerajaan murah ek,bila lah aku nak pi..sana...menunggu lagi....bab nie lah yang aku malas.
Malam nie,nak pi maner?malam merdeka nie?Giant Bandar Kinrara baru buka,memang nak beli pampers Aina nie...tak kuasa aku nak tgk fireworks tu, baik membuta kat rumah..ishhh tak patriotik lah aku nie....Tak per yang penting semangat patriotik tu walaupun tak nampak dalam hati kita jer yang tahu.Bukan aper malas nak bawak Aina keluar malam kesian kat dia.

No comments: