Friday, March 27, 2009

Tagged

Pn Wahida telah Tagged saya..so...sebab sy tgh free skg..boleh lah jawab yer

1.If u can have a dream to come true, what would it be ?

Dream, ikut kan hati aku memang banyak perkara yg diidamkan.....rumah besar,kereta besar, semua besar2 ..tapi ku masih sedar diri kemampuan yg ada. Apa yang ada sekarang syukur lah Alhamdulilah, suami yg best, aina yg bijak , rumahtangga yg aman, rezeki yg murah dan diberkati dan kesihatan yg baik cukuplah.

Tapi kalo suruh berangan dan menjadi realiti tentulah nak MONEY yg berjuta2 lemon. Boleh?mata duitan ker aku..?ala berangan...tak kisahlah....mana tahu jadi realiti kan..kan

2. What would u do with a billion dollars?

-Bayar hutang
-shopping
- pi haji bawak semua satu keluarga
-rumah besar
-kereta gedabak
- pi melancong
-sedekah
- shopping
-shopping
-shopping
-TAK PAYAH KERJA DAHHHHHHHHHHHHH

3. How would u see yourself in ten years time ?

wow..masa tu pun umur dah 37 tahun...so harap2 hidup dah betul2 stabil dikelilingi anak2 yg bijak dan soleh sekurang2nya 3 org kan...baba?

4. What's the first thing u do when u wake up ?

Tengok sebelah...Aina tidur lagi ker...selimut dia terbuka tak..pampers dia bocor ke....

5. Name a friend whose name starts with the letter 'F'

Feeza (rakan sekerja baru kat sini)

6. Why did u answer & post this ?

La..sebab wahida yg paksa suruh aku balas tagged nie :-))

7.List 6 people to tag :

Aku dah lama tak tagged people kan? so....tagged nie diberikan kepada

- Kak Intan
- Nur
- Ealyie
- mamadanish
- Kak Non
- Zetty

1 comment:

weeda said...

Orait nanti kita main tag tag lagi yer huhuhu