Friday, February 11, 2011

Aleeya dan periuk

Ok..kawan-kawan..mula-mula kita ketuk periuk ni dulu.

mama!! don't snap my picture please..

don't snap!don't snap Aleeya tak nak glamor

Kesian budak kecil ni,sampai takde toys dah yang nak main,periuk pun periuk lah janji happy.Sampai hati baba dia kan,tak nak kasi Aleeya kacau time dia masak,ada ke patut upah dgn peiuk.Tang ke tung tang ke tung lah Aleeya ketuk periuk tu sesuka rasa.

2 comments:

afraliza said...

Aleeya: ape brg main toys...bosan seyyy..nak men periuk belanga pulak..adventure cket..hik3..

rohaadam said...

masalahnya sakit telinga mama dia ni dgr....tp layan jerlah