Sunday, February 6, 2011

Saya Sungguh Penat (Esok?Monday!)

Saya sungguh penat hari ni. Sampai pasar malam pun malas nak pi. Sekarang ni dah ada di Melaka.Esok start kerja dah..huhuhu..Kesian Mr Hubby esok dah kena balik KL dah....see u next Friday yeah...
Urm..tengahari tadi kami ke Keramat, member kahwin. Zalim kan, tak tunggu sampai dia bersanding,mana taknya nak balik Melaka terus..bukan apa takut jammed balik lewat2 nanti.

 
Kesian kan,gambar pengantin x snap pun...masa ni pengantin sibuk bersiap ..takkan makcik nak terhegeh-hegeh ambil gambar.Pelamin pun jadilah.

Ni gambar tol Pedas-Linggi ..jammed wooo, sebabnya highway menghala ke KL jammed teruk..tu yg ramai dari Selatan masuk ke tol ni dan exit ke Rembau.Tapi we all exit ke Lubok Cina lah....nasib baik tak jammed arah ke Melaka.Kalau tidak naik suhu badan Mr Hubby.Tol Pedas Linggi yang selama ni relax n steady ,tiba2 jadi crowded sampai kena buka tambahan satu line lagi.

Apapun,kami sampai dengan selamat .End sudah cuti2 CNY!!!Esok mulakan hari dengan senyuman esp. bila tengok muka students.Jangan ada yg bikin onar sudah,hopefully assignment yang saya bagi depa dapat submit on the date..kalau tidakkkkkkkkkk...........punah mood makcik tau.





No comments: