Tuesday, February 15, 2011

Dinner yg sempoi


Hari ni mood memasak tak de,so enuff tak payah pening-pening nak makan apa.So,buka fridge tgk stok apa yang ada.Erm daging kisar ! Tengok rak! Stok kimball spagetti sos pun ada.Apalagi........masak lah.Aina pun suka .Mr Hubby pun suka dan yang penting saya lagiiiiiiiiiiiiiiii suka.
Tu sebab pentingnya benda2 ni mesti ada.Berguna time mood pemalas datang tapi nak makan sedap.

2 comments:

mariaariffbaby.com said...

menu tuh paling senang kan nak masak..
kak intan pun suka masak spageti segera ni
:D

rohaadam said...

campak2 tara...dah siapkan?hehehe