Saturday, February 26, 2011

First Time ok main Paintball!

Sebelum start games , so kenalah dengar rules & cara main.Padahal masa ni,dalam hati berdebar2.

Yang penting , gambar kena snap dulu.

Gaya kena lebih,walaupun dalam hati..tuhan jer tau.

Ni team sayalah,1st game.......


Petang Jumaat semalam,peringkat IKBN AG mengadakan aktiviti paintball dan memanah.Tapi yang kelakarnya tu,dapat memo sekali nama saya under group paintball.Waaaa..gabra beb sebabnya tak pernah terjebak pun dengan paintball ni.
Selepas aktiviti senamrobik yang sungguh memenatkan kat dewan besar,kami pun bergerak ke padang Paintball.Dokat jer..dalam kawasan IKBN ni juga.

Dada dah dup dup dap,bukan takut apa , takut kena shoot jer.Udahlah kami ni pakai t-shirt jer....sebab uniform untuk protected badan tu,memang tak cukup.

Sekali da, group saya adalah group terawal untuk start game.Lagilah berdebar2....nak pakai mask tu pun menggigil2 tau.....bila pegang gun tu pun dah start shaking.Depa dok gelak lah........bila melangkah jer masuk dalam tu......memang melangkah dgn longlai...sebab duk terbayangkan berapa sakitnya kalau kena attack dgn paintballs tu....

Start je,game.....saya belasah jer menembak.Bertubi2 saya menembak..lepas 1st bunkers..saya lari ke 2nd bunkers.....sekali da...member 1 team saya..tetiba jer lari berdepan dgn bunkers saya..tanpa sedar saya boleh tertembak punggung dia.Waaa...tertembak team sendiri.Memang hampeh kan?Tapi,team kita org menang juga..dapatkan flag tu.

So,bila dah menang 1st game,so kita org ke 2nd game .Kali ke2 main,saya still berdebar2.....tapi terus kan juga.Bila dah member2 kasi sokongan padu. Game ni memang saya suka sangat , sebab saya yg berjaya dapatkan flag tu...yeahhhh!!!!

Akhirnya,tanpa diduga sama sekali...team kami sampai ke final juga....sekali lawan dgn team otai2...confirm lah kalah beb!!!!!!TAPI yang saya suka......badan saya tak terkena langsung shoot paintballs tu.Hehehehehe.....sakit wo...kalau kena....tgk je member2 yang dah terkena tu...sampai lebam2.

Apapun enjoy dan puas.....kalaulah dapat pakai full uniform yg blh protected body..sure saya confident main lagi!!!!!



No comments: